Шарль Перро (1628-1703)

Зарубіжна література 5 клас
“Попелюшка”
Перро як основоположник європейської лiтературної казки. Збірка “Казки моєї матінки Гуски, або Історії минулих часів із повчаннями” та її найпопулярніші сюжети. “Попелюшка”. Поетизація працьовитості та скромності, ідея винагороди за людські чесноти та страждання, віра в перемогу добра над злом.
Після закінчення вивчення теми:
Учень:
пояснює, що Шарль Перро є основоположником європейської літературної казки;
називає найпопулярніші казки зі збірки Ш. Перро “Казки моєї матінки Гуски, або Історії минулих часів із повчаннями”, а саме: “Червона шапочка”, “Кіт у чоботях”, “Хлопчик, мов мізинчик”, “Спляча красуня”, “Синя борода” та ін.;
називає причини популярності сюжету про Попелюшку в світовій культурі (у казці є мотиви і проблеми, які були, є і завжди будуть актуальними як для окремої людини, так і для усього людства: незаслужені страждання і несправедливість; повага до працелюбства як високої людської чесноти; винагорода Попелюшці за її важку працю і моральні якості);
відрізняє твір Шарля Перро від його пізніших інтерпретацій (братів Грімм, різних кіно- і мультиплікаційних версій тощо);
характеризує Попелюшку (з елементами опису);
складає простий план характеристики головної героїні та добирає у тексті приклади до розкриття пунктів цього плану.


Вам можуть знадобитися:

Твір: Посмішка долі (за казкою Шарля Перро "Попелюшка")

Шкільні твори

Французский писатель Шарль Перро родился в 1628 году. А в 1697 году во Франции уже вышел первый сборник его сказок. Оказалось, что этот государственный муж, поэт и критик, академик Французской академии, увлекался народными повествованиями и развлекал ими ...

Твір: Попелюшка або туфелька облямована хутром ("Попелюшка")

Шкільні твори

Золушка - дочь дворянина, девушка «кротости и доброты беспримерной». По приказанию мачехи Золушка исполняет всю черную работу по дому. Она шьет платья и причесывает мачеху и двух ее дочерей для бала, который дает сын короля. Крестная мать (волшебница) ...

Реферат: Казкар Шарль Перро

Реферат із зарубіжної літератури

Перро почав писати поеми. Деякі присвятив королеві. 25-річного юриста помітили при дворі, й міністр фінансів Нікола Фуке запросив Перро на роботу. Шарль збирав податки та писав вірші. 1653-го вони з’явилися друком. Він познайомився з політиками та письменниками, відвідував бали та світські салони. Писав легкі комедії, вірші і трагедії. Через декілька років він був уже відомим письменником. Та зго...

Реферат: Хто написав казки Ш. Перро?

Реферат із зарубіжної літератури

Шарль Перро — один із найпопулярніших дитячих письменників, але й досі про життя великого казкаря відомо небагато. Нещодавно в російському видавництві «Молодая гвардия» в серії «Жизнь замечательных людей» вийшла книга письменника-філолога Сергія Бойка про Перро. Автор пише, що свою працю він присвячує пам’яті Марко Соріано, професора Паризького університету, який його надихнув на написання цієї кн...

Реферат: Мотиви російської чарівної казки

Реферат із зарубіжної літератури

Итак, на основе вышесказанного, мы можем сделать заключение о том, что волшебная сказка представляет собой художественный текст и выполняет эстетическую функцию в системе традиционной фольклорной культуры. Ценность сказки для культуры и искусства во многом определяется ее происхождением из мифов и ритуалов и органической связью с ними. Основные сказочные мотивы и сюжеты непременно связаны с важней...

Курсова: Особливості сприйняття художнього тексту молодшими школярами

Реферат із зарубіжної літератури

Литература – особый вид искусства, так как акт восприятия образов, стоящих в центре произведения, представляет собой сложный процесс. Проблема восприятия не может решаться изолированно от общих задач воспитания и его отношения к действительности и искусству, формирования его личности, мировосприятия, духовного мира. Восприятие художественной литературы имеет ряд особенностей, свойственных воспри...

Реферат: Казки і казкотерапія

Реферат із зарубіжної літератури

Давайте сразу договоримся: сказки - это одно, сказкотерапия - другое. Те сказки, которые используются в реальной психотерапевтической работе, на бумагу, как правило, не ложатся, и чужому уху непонятны (невнятны). Литературные же сказки могут служить в терапии профилактикой, тренировкой, иллюстрацией, моделью, развитием контакта, но никак не основным средством. Почему же они помещены в одну книгу...