Костянтина Малецька

Українська література 5 клас
“Чом, чом, земле моя...”, “Соловей”
Розповідь про письменницю. Вірш-пісня, що стала народною.
Відтворення художнім словом почуття любові до рідної землі. Причини популярності пісні. Художня оповідь про пташку (художній опис “Соловей”). Образ солов’я як втілення творчої особистості, її достойної поведінки, максимальної самореалізації.
Після закінчення вивчення теми:
Розуміти ліричність вірша-пісні. Розвивати уміння виділяти художні засоби, використані в поезії, пояснювати роль питальних речень.
Виразно читати художній опис “Соловей”. Розуміти його жанрові особливості. Розповiдати про солов’я (на його основі). Пояснювати власне розуміння цього образу. Вміти користуватися довідковими відомостями з енциклопедій і словників. Розуміти відмінності між художнім та науковим описами солов’я.
Вивчити напам’ять: “Чом, чом, земле моя...”
Виховання почуття патріотизму як вагомого життєвого стимулу для людини. Розвиток допитливості, вміння відшукувати необхідну інформацію, співставляти її.


Вам можуть знадобитися:

Реферат: Дитяча література України: неоціненний вклад Костянтини Малицької

Реферат з української літератури

Галицька Костянтина Іванівна часто підписувала свої твори псевдонімами і криптонімами: Віра Лебедєва, Чайка Дністрова, Віра Кропивницька, Віра Луганська, Стефан Горський та інші. Народилася письменниця 30 травня 1872 року в с. Кропивник (нині Калузького району Івано – Франківської області). Закінчила у 1891 році Львівську вчительську семінарію, після чого працювала в народних школах Галичини та Б...

Реферат: Малицька Костянтина Іванівна

Реферат з української літератури

Костянтина Малицька. Вона прожила невсипуще, сповнене любові до свого народу життя. Всю себе присвятила школі. Тривалий час була вчителькою, директором школи. Своє серце віддала дітям. Другим після школи її покликанням була дитяча література. Власне, школа і література в житті та діяльності Костянтини Малицької зливаються воєдино. Через школу прищеплювала молодому поколінню любов до літератури, д...